Tuesday, August 11, 2009

Jag vet inte på vilket sätt jag ska tänka just nu

Alla vet ju att jag grubblar. Mycket. På allt och ingenting alls.
Jag undrar om mina grubblerier påverkar min sömn, med tanke på alla satans mardrömmar den senaste veckan och de senaste dagarna.. Just nu grubblas det en hel del på hur fan i helvete en viss människa kunde få för sig att jag skulle hälsa på honom efter all jävla skit som Han och Hans familj har utsatt mig för - Är han knäpp måntro? Föööörmodligen. Nå jag tittade bara på honom och sa nåt i stil med "Jag tänker inte hälsa på dig efter allt Ni har gjort mot mig och efter vårt senaste samtal, tror du att jag är så knäpp att jag hälsar på dig?" Det kanske inte är ordagrant, jag var lite på lyset. Men ungefär iaf. Jag vet att jag borde glömma skiten, men som sagt var.. det är jääävligt svårt!

Och snart flyttar Sofia åxå, kommer ju sakna dig hjärtat <3 Men jag ska komma ner och hälsa på dig!!!
Och vet du.. Jag håller med dig, vi är nog själsfränder du & jag. ;)

Näpp nu äre dags att strax klippa håret på Jonas, han är på G. Min försökskanin #1 hähähähähäh

Hörs pöss å kram <3

0 comments:

Post a Comment