Saturday, September 1, 2007

1:a September

Mjaa.. vad säger man om denna dag då?
Det är idag som jag officiellt ska börja min fasta anställning!
Men jag är sjukskriven till måndag.. för att jag har gjort en operation i onsdag.
Har fortfarande en sprängande värk i käkarna, äter ibumetin som godis och börjar känna av ett begynnande magsår pga det.

Idag har jag varit med Torun, vi har gått på stan, shoppat och ätit på kina, sen efter det for vi hem till mig, drack te och sen iväg till golfbanan och åt helstekt hjort. Hem till mig igen och glodde film till 20.00, sen for hon å hämtade sin kille från flyget och jag låg kvar i soffan och halvsov.

Jag har ätit 4 ggr idag.. jag har verkligen fått i mig mat idag.. kan ju leva i tre dagar på dagens kost. haha

Ikväll har jag vart ute med kristin, åkt lite bil och suttit här hemma i 2 timmar med sergey och micha.., sen ut igen med krikko... kom hem nyss och nu dricker jag samarin för att lugna ner min mage.

huuu.. det gör verkligen ONT!

Imorgon ska jag hinna med en smärre inventering och sen ut med krikko och sergei och micha i jockes bil, jocke behövde chaffis och klart att vi ställer upp :D

Nu är det strax nanna för mig.. är lite sliten av allt ätande idag.. hähähä

barnmat, kalops, hjortstek, kinamat..
vars ryms allt???????


Äh godnatt ;)

p.s jag fyller år om 13 dagar hihih d.s

0 comments:

Post a Comment