Tuesday, September 11, 2007

Ballonger...

heheh

Sergei & Mischa var förbi här alldeles nyss, dom har fått cyklar.
Mischa har en grön gammal ful militärcykel utan bromsar. Skitful.
Sergei har en ljusblå metallic cykel med bromsar men... Skitful.

Fast det är ju bättre än inget.. hähäh

Jag fick ett gäng ballonger av Sergei, att blåsa upp till min födelsedag.. har kvar en massa från förra året åxå.. Blir en jäääävla massa blåsande! *asg*

Kom hem för typ 1 timme sen.. efter jobbet for jag och alina och solade, vi är ok nu. :)
Skönt som faaan var det. Med duschar och grejs i 20 minuter och Hej hej, jag fick faktiskt färg. Som vanligt. *hihih*

Sen hem till mor å far å käkade och sen hem.. hann precis byta om och sätta mig framför burken så kom killarna.

Nu äre strax nanna.. Är jävligt trött i skallen.
Knarka kudden är skönare än att sitta här och mögla.

Hörs!

0 comments:

Post a Comment