Thursday, October 18, 2007

Mjaa.. vad ska man säga?

Det gick åt helvete iaf..
Synd på ett så bra jobb, men men.. vad ska man göra när man börjar inse att det är antingen tabletterna och jobba kvar eller inga tabletter och skaffa nytt jobb som gäller?

Pappa fick ett tokspel igår när jag berättade att jag mådde så dåligt att jag funderar på att börja knapra igen att han slog sönder lite gamla dörrar i hallen. Han skrek: "Vad fan i helvete! Du får INTE låta någon människa trycka ner dig så mycket igen att du börjar äta en massa och blir beroende igen och börjar skära dig och börjar må sådär dåligt, det får du fan inte Jenny! Gör inte såhär mot oss igen! Du får fan sluta där, gå inte dit mer! Be henne dra åt helvete! Nu har både jag och mamma sett hur du har förändrats från psykiskt instabil till frisk och glad människa och tillbaka igen. Hon är inte värd det, och jobbet är fan inget jävla jobb som du inte kan klara av. Du kan bli vad du vill, du kan göra vad du vill och säger hon något annat så är det fan henne det är fel på och inte dig!"

.....

Vad ska jag säga? Har ett bra citat från Greys Anatomy där Meredith Grey säger:

"How do you know when how much is too much? Too much too soon. Too much information. Too much fun. Too much love. Too much to ask... And when is it all just too much to bear?"


0 comments:

Post a Comment