Wednesday, June 4, 2008

En bedrift för mig...

Jag har aldrig varit nån sån här renlevnadsmänniska som tränar mycket och äter rätt. Visst har jag testat på både fotboll, basket och karate men nää.. jag är ingen sån där som springer på gym bara för att..

Det ligger helt enkelt inte i mitt intresse.
Jag håller mig "fit" på andra sätt ;)

Men iaf.. förra sommaren upptäckte jag att promenader är ganska skönt.. så jag promenerade en HEL del förra sommaren. Och nu har det börjat igen. Idag var jag och mamma ute i det minst sagt vackra och varma vädret och prommade i 3 timmar!

Tog det lugnt och avslutade med en mjukglass när vi kom tillbaka till stan igen.
Brände mig på axlar och näsa, så nu kliar det lite faktiskt.. Men kontentan!

Det var skönt som fan och röra på sig.
Nu ska jag fixa mina blåsor under fötterna och gå på en prommis imorgon åxå.

Så i slutet på sommaren så ser jag ut som jag borde gjort i början, smal och fit och vacker och brunbränd!

hahah

0 comments:

Post a Comment