Wednesday, June 11, 2008

Kallt och jävligt

men det gör inget när man hittar rätt vänner så hittar man rätt vänner, det är bara så.

har spenderat en helkväll med elli, jag har studerat henne när hon försöker äta med en nygjord tungpiercing. Haha fan va sjukt!

jag hade en gång en sån... ont gjorde det och ...ONT gjorde det. Skulle aldrig få för mig att göra en ny. Usch!

Imorgon blir'e dejt och kanske lite fest får se.. på fredag blir'e fest och dejt... och på lördag blir'e åka Mustang, fest och dejt..

*hihihihihihihi*

Mjooo.. det ni! Det blir 3 hektiska dagar! En massa dejtande.. *flinar nöjt*

annars då... mjoo var uppe på ISS och fyllde i en jobbansökan idag.. får väl se om man får nå vik.jobb i sommar.

planerar lite smått att försöka spara pengar så att jag kan ta med mig brudarna och åka utomlands i höst. vore fan jävligt najs och komma bort och bli lite brun och äta gott.

men som sagt så måste jag få tag i mer pengar på nåt sätt. det ska gå. klarade jag av att spara i gymnasiet så kan jag klara det här nu åxå. fast då hade jag ju iofs inte lika dyra räkningar... hmmm... aja men det kanske blir eller så inte. man kan ju hoppas.


Eller hur??

Men fan va najs och åka mustang med maria i kortegen på lördag. :D *längta*
*hihi*

nu ska ja fördriva tiden tills jag måste nanna. Puss å kram

0 comments:

Post a Comment