Friday, May 29, 2009

Jajaja jag ska skriva!!

Oj har faktiskt inte tänkt på eller jo det har jag men har inte velat skriva något i bloggen på länge.. Vet inte riktigt varför, men det har liksom känts lite halvmysko och jag har inte haft alla hjärnceller på plats heller. Känns det som alltså. Nyheterna i det stora hela är väl; Tre av mina tavlor hänger på Gällivare museum till den 10/6, jag har äntligen lyckats få iväg Åsa's tavlor så att hon kan njuta av mina vilda fantasier. ;P och ehh.. jag anser att seroscand/fluoxetin som antidepp är ganska underhållande.

Steg
1. Diarré.
2. Ångest.
3. Känslokyla gentemot omvärlden.
4. Trötthet
5. Raslöshet
6.har jag inte kommit till men vet att den innebär allt från 1-3 och att
jag kommer att bli speeeeeeedad som fan! Been there liksom..

Men som tur är så finns det ett par människor som fortfarande älskar mig och ger mig tid. Tid att bearbeta. Och det älskar jag Er för. Är fruktansvärt trött, less och irriterad just nu.. men jag vet att Ni förstår!

Fått tid till psyk nu åxå.. så det börjar väl ljusna kanske..
Nu ska jag äta mera karra och dricka lite kaffe.
Hörs igen på ett tag!

0 comments:

Post a Comment