Tuesday, May 12, 2009

Riksgränsen med Jonas ;D



Oj oj oj oj oj!! Vilken spontanresa! Vilket äventyr! Det är sällan jag får följa med på såna här grejer men när det väl händer så ser jag fan till att sköta mig ;)

Jonas och jag var ute och körde runt hela halva gällivare förra veckan och han frågade om jag ville följa med till gränsen med honom! JA! Självklart hänger jag med sa jag och sagt och gjort, dagen efter vid 11.00 packade vi bilen och drog iväg. Det var meningen att vi bara skulle stanna en dag, det blev 2½ dag i otroooooligt väder och en liten sväng till Narvik åxå!!

Jag vet inte hur jag ska beskriva mitt förhållande till Jonas mer än att jag faktiskt älskar honom. Sen får han ta det hur han vill, jag hoppas att han blir glad och inte rädd. Jag är samma person som han trivs med.. ändå.

:)

0 comments:

Post a Comment