Wednesday, June 3, 2009

Älskade underbara vänner..

Vad fan skulle jag ta mig till utan Er?
Hur skulle jag orka ta mig igenom den här skiten utan Er?
All denna skit, och allt jävla skitsnack som jag inte borde lyssna på men som sticker som knivar i min själ..

Tänk om jag aldrig hade fått lära känna er, tänk om jag hade stannat kvar i Boden?!

Visst det kanske hade gått ett tag.. men det hände ju en massa märkliga saker där med.
Just idag är det ingen bra dag.. jag mår jättedåligt och har massor med ångest, vill bara flytta härifrån men blir gång på gång övertalad av Er att stanna kvar och visa dom där jävla idioterna att jag är mycket bättre än dom!
Att ni står på min sida och försvarar mig betyder så fruktansvärt mycket för mig att jag aldrig kommer att kunna tacka er nog för det. Jag kommer alltid att känna en viss kärlek till er. Ni stal delar av mitt hjärta på olika sätt och ni fortsätter än idag att förvåna mig på de allra märkligaste sätt.

Jag menar.. jag är ju bara Jennu.. en obetydlig prick i universum, men jag skulle ge er allt om jag kunde.

Idag är jag en dålig människa, jag känner mig besviken, sviken, dissad och arg. Men mitt i all ångest så står Ni där och tar emot mig och håller om mig hårt så att jag knappt kan andas.

<3 Jonas - Angelica - Hjalmar - Daniela - Björn - Teresia - Mats - Kristin - Linus - Maria - Daniel <3
Ni är GULDET i mitt liv! Tack för allt!! Tack för att ni FINNS!!!!

0 comments:

Post a Comment