Monday, June 15, 2009

visst är Boxer bra men..

Dom har en konstig syn på det här med betalningarna.. Om du inte betalar när räkningen kommer så går den direkt till inkasso, och när den gjort det så avslutas kontot och abonnemanget per automatik och du måste betala en summa på 750:- för att du inte betalade den första räkningen på 184:- och dom var tvungen att stänga av ditt abonnemang. Nää.. nu blire Viasat på mamma och pappas bekostnad.. har ju redan en tallrik så vafan.. =D

Annars händer det väl inte så mycket.. här.. jag sover ganska mycket och väntar på svaret från psyk om jag får några nya mediciner, jag sparar "guldvatten" till mamma så hon kan gödsla sina blommor med mitt kiss. Haha Jo jag vet, men det funkar tydligen...!

Ska vara kattvakt åt Angelicas "Larsson" i ca 2 veckor fr.om den 23/6
Jonas är väl på väg hem från Karlstad så ska se till att jag får träffa honom och krama om han riktigt hårt när han kommer hem. FAN, Grabben är saknad!! =/

I övrigt.. nå nää.. skriker väl om ja kommer på någerst.. ;D

Pöss

0 comments:

Post a Comment