Saturday, July 4, 2009

Hahahhahaha + Hahahahah = Hahahahahah

Simon xx säger (13:15):
 Ibland super jag så hårt att det inte är helt säkert att jag lever 

kristian_hjelm@hotmail.com säger (13:19):
 Det är så jävla fint med pilsner
Jennu säger (13:21):
 helst när man är så grymt sugen att man nästan skulle kunna vålta en 22-åring

hahahhahaha

Jennu säger (13:29):
 kan du knyta en slips=
 ?
 btw
kristian_hjelm@hotmail.com säger (13:29):
 Jag som kille bör kunna, men jag använder aldrig så jag har glömt bort
Jennu säger (13:30):
 hahahah fan åååå
 vars är pappa när ja behöver?!
Jennu säger (13:37):
 Määäääääääh! hörrö det är som sagt fest hos mig ikväll, simon, keso och dom där kommer  ska inte du åxå.. SNÄLLA?!
kristian_hjelm@hotmail.com säger (13:38):
 Jofan, nog dyker jag upp sålänge det inte blir försent i byn
kristian_hjelm@hotmail.com säger (13:39):
 Vi hade väl tänkt supa till, men jag är fortfarande osäker på om jag ids bli full och hur länge jag blir där ute

hahahha eller hur?!


Jennu säger (13:47):
 Hej Bullen! Jag har ett problem. Om jag går och lägger mig så lär jag ju inte vakna. Hjälp?

Svar; Illa. Du kanske skulle testa att va nykter då å då...

Jennu säger 13:49
ELLER HUUUUUUUUUUUUR......?!  Säääääääääkert... jag ska ju för fan ha fest ikväll.. med mina grabbar. Keso. Fisto. Simpe.  och mina damer: Krikko. Ida, Ulrika.

Ullis pullis fyller ju för fan år!
Man måste ju hedra den ENDA människan som har stått ut mig i 10 år.  ;D
Allt som jag gör, gjort... Hade inte hon funnits... OMG!
Sorry LMK men Ullli gjorde det ni inte orkade. Hon stannade kvar!







0 comments:

Post a Comment