Saturday, July 4, 2009

Såååååå rolig kväll igår!

Hahahahahahahahhah <3 Ni är så gooooooa mina underbara vänner!

Det var verkligen INTE tänkt att jag skulle festa till på det sättet igår.. jag träffade Krikko på marknaden, bestämde med henne att jag skulle på fest hemma hos Anna senare. Dom skulle grilla. Hähähähä Jag är numera mest känd som Grillmästare. Ok käk hade dom ju.. men asså det krävs ju lite förberedelser när man ska grilla... :P
Tur att Jennu finns eller huuuuuuur flickor?! Hahahah

Jonas hämtade mig, krikko, anna, lisette och malin och sen drog han till Giron. Vi andra drog på grand, hade GRYYYYYYMT kul!!!! Jag hamnade på efterfest med Fisto, Ahlberg, Rikard och Annika hemma hos Kjelle, och därefter när Sandra Z blev vansinnig på mig för någon outgrundlig anledning så drog jag & fisto, ahlberg och rikard hem till fisto på efterfest. =D

Käk. öl. sömn. sex. hahahah

Imorse lr ja... nä... i förmiddags så vaknade jag till liv och duschade hemma hos fisto, satte mig på hans balkong och slurpade i mig både öl, cider och whiskey o cola.. *blääääääh* men vafaaaan.. vill man bli full så vill man... hahhahahaha

Ikväll blire Kirunafestival med Jonas och lite andra vänner.. Älskade underbara jonas kom ju å hämtade mig med.. det krävs en fantatastisk eloge till hans ära för att han orkar och står ut med mig och för att han tycker så pass mycket om mig att han orkar och står ut med mig ;)

Jonas. DU är mitt ALLT! Det finaste, underbaraste, snällaste, vackraste, sexigaste, och den enda i den här jävla skitvärlden som får mig att känna mig vacker. Speciell. fin. Underbar. rar. Jag duger som jag är... Du är mitt Guld och jag älskar dig! För att du är den bästaste av alla mina VÄNNER! Och pojkvänner... ;)

Å till alla er andra som lyssnade på skitsnacket om mig... och min sexuella läggning.. kan jag bara säga... HHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHA Gå å dö, dumjävel!

Det fina med gällka är att visst, det går rykten men rykten kan slå tebax på den som började sprida dom från början... Man måste bara bida sin tid som utsatt OCH sen SLÅ till utav bara FAN!

Robin. Tänk dig för , för  vad du gör!
Det kan hända att dina "vänner" slutar umgås med dig.

0 comments:

Post a Comment