Wednesday, September 23, 2009

Ok.. en uppdatering dårå..

Efter många om och men så har jag kommit fram till ett par slutsatser.. Jag avskyr folk som ljuger. Jag avskyr folk som utnyttjar andra människor. Så nu var det sagt. Jag ska väl inte säga att jag gillar människor som beter sig allmänt dumt åt heller.. Ser faktiskt ner på såna människor. Mindre intelligenta varelser i mina ögon. Har man inte intelligensen ska man försöka tona ner det eller läsa på lite innan man öppnar käften! Nåja. Nu har jag fått gnälla klart! Tack!

Födelsedagsfesten gick strålande, många som kom och firade mig - Tack ALLLIHOPA!! Ni är Underbara Vänner!!!
 Och ni som bangade i sista sekund.. *ffs fuck off and die!*

Och vet ni.. vet ni.. Min underbara vän Sofia <3 har flyttat hem igen! Fan jag har ju saaaaknat! i en hel månad.. ;P

Nåja.. jag har köpt ny telefon.. en Sony Ericsson W995 - =D
Jag och Jonas har vart på Folkrace här i Gve och han vann 2 bucklor =) Finns filmer på min youtube-channel. Idag har jag vart på stan med mor å köpt present till pappa som fyller 60 på fredag. Och sen for jag å mor å far på Karlgrens och köpte lax och oxfilé och en massa renstek.. Lär ju bli en hejdundrande fest på fredag =D Frågan är ju bara: VA FAN SKA MAN HA PÅ SIG NÄR ALLT ÄR FÖR LITET?!?!?

Nåja.. det dilemmat får jag ta imöra.. nu ska jag fortsätta dricka min öl och snacka vidare me Sofia.

Tjing tjong fågelsång!


4 comments:

Trịnh Thúy said...

Thanks for your share! big tower tiny square hacked boom online

Long trần said...

Thanks a lot for sharing and I have some special things for you. If you are in free time:
love you forever quotes
tank games online
truyện h nặng
nhac chuong minion

alicethomas said...

Very nice blog, thanks for this post and I have some special things for you. If you are finding something to relax, disney junior games for kids; free disney games for kids will be my best recommendation for you. Let’s play and get more deep relaxation!
Beside, you can try zombie games for kids . Now, you can completely play this addicting fun game on your mobile. Have fun!!!!

Unknown said...

Thanks for your share! coletto calendar iphone drifting games unblocked download home vn badoink ios

Post a Comment