Thursday, July 5, 2007

Aj aj..

Min Nya Frisyr ;)


Hmm.. jag var å masserade Sergey igår..
han är ju så jävla sjuk så man måste ju förbarma sig lite..

Nåja.. Han hade nån slags kräm som innehöll chili.. man ska säkert ha handskar på sig när man använder den.. men vi hade inga, så jag började med varm-massage, dvs ingenting på händerna eller på hans kropp. Bara värme. Mjuka upp leder och sånt. I ungefär 30 minuter.

Sen kom den där jävla krämen fram..
Nåh om jag säger såhär, i 30 minuter till med chilikräm...bara händer, blåsor, och en brännande smärta i händerna. Han mådde ju gott såklart. Fnissade åt mig för att jag satt och blåste på mina blåsor..

1 timmes massage. Och han ville ha mer.
När fan ska han massera mig då?! Ja vill å ha.

Efter massagen drack vi te och jag försökte lära honom lite svenska, han har en sån där rysk-svensk ordlista. Så han läste och jag svarade på svenska. Han kan ju rätt mycket ändå.. :o)

Och idag har jag vart hos sjukgymnasten, och han har klämt och vridit och vänt ut och in på alla mina nervkanaler i armar, nacke och i benen.

ONT.

Så jag kan inte jobba idag.
Får se hur jag mår senare, jag kanske kan ta eftermiddagsskiftet.
Annars blir väl Alina sned på mig. :o/

Annars händer det inte så mycket, solen skiner och min allra bästaste vän heter Kristin Magnusson. Och vad folk än säger om oss så kan jag meddela ett par saker.

  1. Vi knarkar inte.
  2. Vi är inte alkisar.
  3. Vi är inte med barn.
  4. Vi är inga horor.
  5. Vi säljer inte droger.
De enda drogerna vi använder är: Skratt, prat, alkohol på fester, cigaretter & snus och EN JÄVLA MASSA RED BULL alt. Shark, X-Ray, eller nåt annat som man kan bli pigg av.

Förstår ni? Så lägg ner skitsnacket om oss.

Nu ska jag gå och vila en timme eller två..

Tjings!

0 comments:

Post a Comment