Wednesday, July 25, 2007

Idag har jag sorg...


mitt hjärta.. har åkt..

vad ska man säga?
Alla andra säger att han inte kommer tillbaka om han får jobbet i finland...
Själv säger han nåt helt annat.

Jag gav honom mitt hjärta i symbolisk form idag/ikväll. Ett knallrosa stenhjärta som är han krampaktigt höll om. Mitt hjärta. Jag har tagit ledigt imorgon för det här är alldeles för mycket för mig att ta in.

Det kom som en chock. Alex skrev: Hi I have some news for you.. Sergi leaving today!!

WHAT?! blev mitt svar, varpå jag genast ringde upp sergey.. Alex svarade.. och bekräftade.

Där står jag på jobbet å mitt hjärta bankar i 300 blås och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Han skulle ju åka på fredag.. och vi skulle ju åka å fiska imorgon och va i helvete är det som händer?!

Vi festade till ordentligt som man gör när någon lämnar en i Ryssland. Som vi gjorde med Dimitri och Aleksy innan dom for. Vi firade för att dom skulle ha en bra hemresa. Jag var iofs ensam tjej med 7 grabbar... rätt ordinärt ändå. :) Fick ju veta en massa som ingen annan vet.


Men iaf.. Jo vi drack en hel del vin och öl och sergey sa att jag inte skulle vara ledsen.. hähä jag inte vara ledsen är som potatisgratäng utan vitlök, det funkar liksom inte. Så jag grät mest hela tiden, hånglade lite med min älskling och så skulle han åka.


FY FAN!
Alina skjutsade oss till tåget och att säga hej då till någon som man älskar så mycket som jag älskar honom är förbannat svårt att sätta i ord. Helst när han är för blyg för att prata engelska, även fast han kan en massa. Nåja. jag lät grabbarna säga hej då till honom, sen skickade jag iväg dem.

De sista minuterna var han min... och det han sa då etsade sig fast i mitt hjärta och INGEN kan någonsin ta det ifrån oss. Och nej. Jag tänker inte säga vad han sa, det är mellan oss men det finns fan inte något i den här jävla världen som kan separera oss.Njet. Net. Nada! Niente!

Efter nån timme så ringde han från tåget.. och förklarade på nytt vad Jag betyder för honom.

Och jag ler.. för jag vet det ingen annan i denna värld utom jag och sergey vet.


Skulle vilja passa på att tacka ett par personer som fanns med ikväll för att stötta oss båda och som bara fanns där för att det är tydligen "skönt" att hänga med Jenny...


  • Alina - För att du aldrig någonsin sviker. Du är en av mina stjärnor på min himmel och jag älskar dig för det.
  • Sara - Du tog mitt samtal på bron när jag VERKLIGEN behövde någon att prata med. Tack.
  • Alexandr - Du är min bror. Ja tebja lublu!
  • Alexandr #2 - Du är bara allvarlig men du är iaf ärlig. Snart är du på youtube.com hahha
  • Andrei - Nej. Njet. Snygg är du men du liknar min brorsa för mycket. Kan inte. Vill inte. hähähähä
  • Aleksy - No words needed. You are too much family. :)
Sergey Lomakin.

You are my sunshine. My life.
My love.
I'll wait for you until the end of the days.

And I'll keep your promise deep inside me until we
meet again.
I Love You!

U r my svyet!


Powered by ScribeFire.

0 comments:

Post a Comment