Wednesday, June 27, 2007

Truth in Love



I förrgår gjorde jag min 5:e tatuering!
Det är en text på ryska som betyder "Truth in Love" = Истинa b любви
Varför jag gjorde den på ryska vet ni, därför att jag ville inte ha något som alla andra redan har och därför att det är något som står mig väldigt varmt om hjärtat.

Man ska vara sann mot sig själv och andra, man ska vara sann i sin kärlek till andra och man ska älska, man ska kunna visa att man älskar sig själv och att det är sanningen som betyder något i det stora hela.

Precis som Jesus tydligen har sagt, fast det fick jag reda på först igår.
Bilder på tatueringen finns på min pixbox. http://jennyzzen.pixbox.se
Fast jag kan ju slänga upp en bild här redan nu.. så får ni en förhandstitt.
:)

Tatueringen sitter på vänster underarm och B:et i mitten på texten är snorgrön!
*hähäh* Fast det måste man se live för att upptäcka, jag har försökt ta bra bilder på den, men vitbalansen stör för mycket..
Nåja ni ser ju ändå lite. :)

Vänligen kommentera!

1 comments:

Anonymous said...

Ужоснах!
Перевод неправильный
Правильно будет TRUTH IN LOVE
SANNINGEN I KÄRLEKEN

Россия, к твоему сведению, вышла из моды 12 лет назад

Post a Comment