Wednesday, August 15, 2007

det är konstigt..

men du visste att jag hade träffat honom,
du visste att jag inte ville ha nån annan..
du visste att jag var kär, ändå blir du arg
på mig för att jag har honom kvar.

ingen idé och sura och vara tvär mot mig.
på det sättet förlorar du mig bara mer och mer.

vi har båda gått vidare i livet.
jag anser fortfarande att du är den kille, som
hjälpte mig mest, du kommer alltid att ha en
speciell plats i mitt hjärta.

Jag har funderat mycket och länge på allt vad
vi har pratat om, och kommit fram till att jag
inte vill gå tillbaka till det som var.
Jag vill hitta nya vägar, nya människor att träffa..
nya svar.

Du kanske tror att sergey bara var en semesterflört
och att det skulle gå över när han åkte hem.
Sanningen är att så är det inte.

Den största sanningen i allting är att han kommer tillbaka
och när han gör det så kommer jag att vänta på honom.
Jag skulle kunna vänta i all evighet om jag var tvungen.

Så var inte arg på mig, ge mig den här lyckan en stund
i alla fall. För du visste från början att det kanske inte
skulle bli nåt mellan dig och mig.


0 comments:

Post a Comment