Monday, August 13, 2007

Mina Ryssar

mjaaa... vad ska man säga?
*fnissar lite lätt hysteriskt*

Låttext? HAHAHAHA Yeah right..

Nu vet jag ju vad det stod...står.. heheheh

Min sergi är en liten snuskhummer!

*hahah*

Underbart!

I
övrigt så har "nya" Alex och Andrei varit här för nån timme sen, dom
var iofs här hela dagen igår, vi käkade pizza och glodde film. :)
Dom åker inatt, genom finland till helsingfors och vidare med färjan till estland.
Jag kommer att sakna allihopa så fruktansvärt mycket.
Det känns så svårt att skiljas från mina killar även om Sergei kommer tillbaka så kommer jag ju att sakna dom andra.

Men jag har ju deras mailadresser och dom har alla mina :)
Men
det är ändå jobbigt, dom har lärt mig så mycket och gett mig så mycket
vänskap, det är ju nästan sjukt hur mycket den här sommaren har betytt
för mig och det kan nog ingen fatta riktigt. Haha vi har ju tillochmed
fått chansen att lära av varandras språk, och Andrei och Aleksei som
inte ens kunde någon engelska när dom kom... Nu kan båda göra sig
förstådda och förstå engelska!!

Mina Ryssar. ;)

I will never forget you.
****
nya bilder på min pixbox, gå å glo

0 comments:

Post a Comment