Sunday, August 5, 2007

Vet inte vad jag ska säga...

om allt.. tack gode jävla gud för att jag har henne iaf..

Och vad fan trodde Hon??
Trodde hon att Alina skulle ställa sig på hennes sida och att hon kunde bete sig som ett svin mot mig och bara... börja hata mig som dom två verkar göra?

Alina är min. Min vän. Min vän som aldrig någonsin skulle svika mig.
Inte på något jävla sätt!


Så all skit Hon har.. bara dra åt helvete..
Jag vill inte ha med Henne att göra för 2:a gången.

Det
hon sa den helgen finns inspelat på min mp3 och den som vill kan få
lyssna vad som sades, för att jag visste att det skulle bli såhär. Det
blir det alltid, så jag förberedde mig och spelade in samtalet.

Men jag har ju ADHD och är knäpp för att jag har en kompis som är 10 år yngre än mig..

Fy fan...

Powered by ScribeFire.

1 comments:

Anonymous said...

jag såg bilderna på ditt köksbordet. Den var kanske riktig bättre än du hade trott först.

passade jätte bra.

lägenheten ser mycket bra ut.

Post a Comment