Sunday, July 27, 2008

Plingplong taxi..

jag borde inte bli förvånad.. men jag blir det ändå, för hur det än är så måste jag faktiskt berätta för er andra att jag vet att jag är den mest klantiga som någonsin funnits. Det måste vara så.

Antagligen hade jag extrem tur och änglavakt, för hur skulle man annars beskriva det som hände?

Diagnosen lyder; Lätt hjärnskakning, spricka i de två nedre svanskotorna och ömhet i revbenen. Samt att lillfingret på höger hand är stukad.

Antingen så bryter jag nästan fötterna av mig eller så ramlar 3 berusade människor över mig (inte med flit förstås) och krossar mig nästan.

Mjaa... detta är verkligen inte mitt år.

fy fan..

Nu blir det Alvedon Forte 1g 3 ggr om dagen i två veckor.

Tur att jag har lärt mig och svälja stora tabletter. :(

0 comments:

Post a Comment