Wednesday, July 30, 2008

PSP...en salig röra

Snart kommer MIN dator!!!!

asså.. joo det var ju det där jag skulle skriva om..

Det är en stoooooor skillnad på PSPX och PSP9...Åt helvete för stor!
Jag börjar bli smått irri på att det inte finns en massa finesser i 9:an som det finns i 10:an..eller 11:an..för den delen.

Här sitter jag och kan inte sova.. för ryggen värker så jag tänkte att jag skulle ladda upp lite bilder och självklart retuschera dem innan jag lägger upp dom på min pixbox.. och inte går det ju..nå bra. :(

jaja.. jag får väl vänta tills 10:an har kommit hem så jag kan installera den istället..!!

Annars flyter det på.. längtar inte direkt till stugan, men när jag väl är där så blir det bra då vill jag väl inte åka därifrån. Haha.

Dessutom har ju Erling Johansson utställning i helgen.. i gamla skolan så jag får väl ta moppen som jag har i stugan och åka dit och glo pch bli inspirerad :) Längesen jag målade nu..har lusten men ingen fantasi :(

0 comments:

Post a Comment