Saturday, October 18, 2008

Ibland så..blir det längre inlägg än man tänkt...

faktiskt så är det ganska skönt att inte göra nånting, man sitter i sin
lilla värld och bara råkar inse att man är ensam. Inget fel i det men
det blir lite trist ibland.. Helst när man känner att man skulle kunna
dela tiden med någon man gillar och trivs med. Märkligt hur fel det kan
bli.. Jo jag vet det där är kryptiskt men vafan.. jag kan ju inte
skriva HÄR vem jag gillar egentligen... Då får han ju reda på det.. och
det kan ju bli pinsamt...för jag tror ju knappast att det är besvarat..
Såååå jag fortsätter min kryptiska bana och hoppas att han någon gång
fattar vinken.. ;]

Iaf.. det blidde inte någon resa till
Ö-vik, morsan och hennes polare skulle åka den 30:e och dagen efter ska
jag till käftis i Luleå så det funkar lix inte. Dessutom är det ju
allhelgona den helgen och då kommer det ju en massa folk hem till mig
:P Såå det vore ju bra om jag var hemma, lr hur?!

Var på ikea igår..köpte lite nya prylar.. mest skrot men säkert nåt man har nytta av.. hahah
Vi
skulle ha åkt över till soumi men det blidde inte.. det är ju lite
långt att åka så tiden rann iväg inne på ikea. 27 mil dit, 27 mil hem =
54 mil plus en jävla massa springande inne på ikea i ca 4 timmar... Tur
att dom har en restaurang i mitten.. !! När vi skulle betala så var jag
tvungen och kuta tillbaka till Husgeråd för att hämta en fatjävel till
min stora fina nya kaffekopp. Och den avdelningen var ju då i mitten
nånstans...jag var helt och hållet slut när jag väl kom tillbaka till
kassorna.. Urs!
Träningspass är aldrig kul, helst om dom är ofrivilliga. :[

Nåååja..
på torsdag är det Partylite hemma hos mig... ska bli väldans trefvligt.
En massa brudar som älskar stearin kommer för att dricka kaffe och köpa
ljus. :P

Mjoo men nu skriker den där msn’en som fan.. får väl gå å besvara lite inlägg och sen nanna.

Puss å kram

0 comments:

Post a Comment