Monday, October 27, 2008

Kingdevil...

japp då har man alltså beställt linser.. hähähä
jag måste säga att även fast det blev lite dyrare än jag hade tänkt från början så kommer jag att glo sönder alla jävla gnidfittor som kommer i min väg på allhelgona. Leveranstiden var bara 3 dagar såå... FÖRHOPPNINGSVIS kommer dom innan helgen. Beställde :











1 x Clear Eyes 189,00kr
1 x Vita linser
  - plus: Linsvätska+Linsetui
298,00kr
1 x Rave Yellow
  - plus: Linsetui
314,00kr

Weeeeeeeiiiii!!

Annat som händer... nja inte mycket.. jag försöker att fokusera mest på att överleva. Det är planerat att jag ska på studiebesök till Utbildning Nord i Övertorneå och ett jobb inom kommunen med lönebidrag så att jag kan börja stämpla.
I övrigt händer det inte ett skit förutom att jag börjar bli vuxen kanske? hahha

På lördag är det i vilket fall som helst party och fan alltså jag längtar så jag håller på att dö. Har ju knappt vart utanför dörren på flera veckor.. senast var ju när Jenka fyllde 30.. och som jag ser det är det rätt längesen nu.

Och med kärleken är det inte heller bra.. jag tänker på en viss person som jag borde glömma för jag kommer aldrig att träffa honom igen men det är så förbannat svårt att bara deleta honom. Svårt att tänka sig att han bor i ett helt annat land också... Fan fan fan!

Aja.. jag kanske inte kan bli kär bara... eller så är det som så att alla jävla killar i den här stan är för dumma i huvet. Det ordnar nog sig någongång. Förhoppningsvis. :/

Nu ska jag koka mig en kopp te och mysa.. Hörs längre fram... när det verkligen har hänt nåt kul i den här ångesthålan!

0 comments:

Post a Comment