Sunday, March 22, 2009

Det är alltså nu man ska säga......

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD DET ÄR SKÖNT Å HETA JENNY OLOFSSON!!!!!!
oj sa ja det där högt? heheheh

Igår (fredag) jooo det var sjukt trevligt å festa med tebbo, sandra, tim, ante och jocke... ! SJUKT trevligt men jag VISSTE ju... för jag vet allt ;) att jag skulle gå hem tidigt... häähäh
Och det var grymt skönt å vakna upp utan en fet baksmälla. :)


Lördag...Husmans med Jonas, gott med käk.. visste att det skulle bli fest på kvällen, visste dock inte att det skulle bli så HÅRT!!! Fel dag å va ensam... fast sånt kan man ju inte veta i förväg. Iaf, hade en sjuuuuukt trevlig kväll med flickorna, sen kom Ade och Basse och Nordvall och hälsade på. Som sagt, det var sååå KUL!


ADE, skärp dig.. inte ringa.. om du redan är i mbgt - GÅ HEM! ;)
Basse, Passa räj fö vakterna.. dom ä elaka.

tur att du har vänner som bryr sig. ;)
och tack för alla underbara komplimanger!! Jag älskar ER med!!! Tack vare er så känner jag mig som en normal människa!!! :D


Jonas, du vet var du har mig... jag är inte svårare än så...

Nu sova. Älskar dem som vågar VISA att de älskar mig åxå!
Som ni. Puss!

0 comments:

Post a Comment