Monday, March 2, 2009

See ya'll in two weeks!

Japp imorgon drar vi och ni må tycka att jag är alldeles uppåt väggarna med det här att åka utomlands men det är faktiskt som så att jag ÄLSKAR att resa! Jag älskar att träffa nya människor och jag älskar att känna solen bränna min hud sönder och samman!
Jag mår sååå jävla bra när jag är ute och reser dels för att min serotoninhalt stiger maximalt i hjärnan och dels för att jaa.. som sagt.. JAG ÄLSKAR SOLEN!!

Idag har jag packat, tvättat och packat, hälsat på Linda och William och Olle. Gav Linda 2 tavlor som hon verkligen älskade!
Och nu är det strax dags att gå och lägga sig.. det blir en lång dag imorgon, och vi är nog inte framme i Spanien förrän vid 23.00 ...huuuu!

Så ni får ha det så bra här hemma så hörs vi snart!

Puss & Kram
Och du Tebboliten... förvänta dig en fin 20-års present när jag kommer hem! ;) *fast vi hörs ju under tiden jag är där*




Watch CBS Videos Online

0 comments:

Post a Comment