Tuesday, March 24, 2009

Ibland börjar man inse lite för mycket...

Och när man väl gör det så får man såna här märkliga flashbacks som gör att man nästan går upp i limningen av förstorat ego!

Nu har det hänt för många bra saker på alldeles för kort tid så jag är alldeles all over the place så att säga med mina känslor. Tänkte på en grej.. Om jag inte hade flyttat hit till gällka 2003 så skulle jag inte ha träffat kristin och inte maria och om jag inte hade träffat dom skulle jag inte ha träffat teresia och om jag inte hade träffat henne så hade jag inte träffat en viss annan person heller och då skulle jag ha gått miste om den finaste människa som finns av det motsatta könet!!

Så egentligen var det ju bra att jag flyttade tillbaka hit.. men det har varit många svarta och mörka tunnlar efter den vägen. Men allt löser sig, det gör det alltid. Och kanske blir jag kvar här ett tag till, bara det nu löser sig med arbete och utbildning. Jag får väl ta mig i kragen med det där förbaskade kortet så kanske jag åxå hittar ett välbetalt arbete i gruvan! hahaha

Nää men allvar nu.. Jag mår såå sjukt bra just nu.. och det är bara två personers förtjänst och jag ids inte nämna deras namn för dom vet redan vilka jag syftar på.
Så STOR Puss på er för att NI finns och förstorar min självkänsla och mitt ego!

Lova ya!

0 comments:

Post a Comment