Monday, April 6, 2009

....!

jag är så arg, så arg, sååå jävla arg!
det finns fan ingen hejd på den kokande ilska som finns inom mig, jag trodde att jag hade kommit över den här ilskan, men nej fi fan.. den finns kvar och just nu kommer den tillbaka med stormsteg! Att lägga locket på är en del av min livsstil verkar det som, men det funkar fan inte längre att vara sån.. Det kommer ut i fyllan oftast och då mår jag så dåligt att jag bara vill ta livet av mig! Jag har fan ingen att prata med, ingen att umgås med och va i helvete är det här för jävla sjuk planet jag bor på egentligen??!

Det går en massa sjuka rykten om mig på stan, rykten som inte är tillstymmelsevis sanningsenliga utan påhittade av en sjuk hjärna som förmodligen inte känner mig alls utan bara hade illvilja för sina ögon när han spred ut det ryktet. Jag kan ju säga som så... att om det hade varit sant så inte fan hade jag väl vågat visa det i den här stan, här blir man ju för fan brännmärkt och jagad som en häxa som ska brännas på bål om man avviker från den "normala" normen!

Men jag får väl säga tack för att NI i gällivare/malmberget än en gång har öppnat mina ögon så att jag verkligen fick se vad ni är för ena sjuka människor! Avundsjuka, illvilliga, jävla pestsmittade avskräden! FAN vad jag hatar er! Fan vad jag alltid kommer att hata eran satans mentalitet!

Och FAAAAAN vad jag är arg!

1 comments:

daniela said...

Vad är det som står på? vad för rykten?

Post a Comment