Monday, April 20, 2009

Ibland känner man bara..

jag vet inte riktigt vad jag vill säga med någonting just nu, jag är splittrad och lite irriterad på vissa människor. Jag har börjat äta antidepp igen och lever med de här satans biverkningarna som består i att; jag är trött, jag har ont i magen, och jag har diarré varje dag.. så fort jag äter så mår jag illa och jag sover förbaskat illa. Jag har gått ner 5 kg på 2 veckor och faktiskt... börjat fnula på varför jag mår som jag gör på riktigt.

Men ibland känner man efter lite för mycket och det är kanske därför jag inte skriver blogg heller på samma sätt som förut..

Jag känner mig liksom tom.. i både själ och hjärta. Det är nåt som saknas.. men jag kan inte sätta fingret på vad det är. Kanske är det en känsla av tillhörighet, att vara behövd och saknad.  Jag känner mig jävligt ensam just nu, det kanske är det.. jag vet inte. Jag vet fan ingenting.

:(

1 comments:

Anonymous said...

Kram på dig, kussen min./ Malin

Post a Comment