Friday, April 3, 2009

Det finns mycket som jag fnular på just nu...

Ta t ex det här med romerna i Göteborg, som bor på en camping i små gula hus som egentligen borde funka som tillfälliga boenden för turister. Dom är orepade, mögliga, och små... fast det bryr ju inte Romerna som bor där om, dom bor ju där för att dom inte har någon annanstans att ta vägen. Och så skulle det saneras... Göteborgs kommun har verkligen gjort ett fantastiskt jobb! Saneringen bestod av att dom stängde campen! Hur kan man göra så mot människor som flyr från ett land? Hade det inte varit bättre om dom hade repat upp campen istället och tagit ut en liten hyra, så hade ju problemet varit löst. Men nä, dom ska smutsa ner Sveas rykte ännu mer och trycka ner den lilla människan! Man kan ju undra hur mycket rasism det finns bland Sveriges politiker?!!! Skulle vi inte försöka bekämpa det där med rasfientlighet??

Det är så att man blir mållös...

Menneh.. back to my other dilemmas... !

Jag får be om ursäkt om det har varit mycket gnäll på sistone.. jag har inte haft med mig själv i tankarna och druckit lite för mycket kanske.. Aja... Jag är som jag är om jag är!

Just nu målas det för fulla muggar, och jag får väl säga till mitt försvar att jag inte har tid med andra människor förutom dom som kontaktar mig. Ni vet väl om att jag har en mobiltelefon? Och inte bara en... Jag har 4 st! ;) Fast det är bara 3 nummer som det går att nå mig på.... *visslar*

Påsken ska firas i Linafallet Lodge mest troligt, med skotern!! Och faaaan vad jag saknar att köra min EGEN skoter! Min lille bälskling! Jag säger lille för det är en liten motor och den är asgammal, köpte den när jag var 14 bast och DÅ var den skithäftig. En gammal tävlingsskoter!
Arctic Cat El Tigre EXT Special 580 -91
Detta är förvisso inte min... men den ser nästan exakt ut såhär. Jag har neongröna skidor och ett gäng högre boogie! Sen är den längre åxå... :D Så man kan sitta två (om man vågar åka med mig, jag är lite fartgalen). Men kom inte och säga att jag ska köpa en ny, jag älskar den där manicken, jag orkar lyfta den om jag fastnar och det gör jag ganska ofta.. haha Har kört andra skotrar, men faaan min är ändå bäst! Det är en ombyggd sak, 530 från början, nu har den en 580's motor :)
Mitt hjärta...

Kom och tänka på en grej... det är ju alltid en massa tjafs om vilken skoter som är häftigast och bäst och så vidare... När jag gick på fordons så hade vi skotersafari med plugget, killarna skröt om hur fina deras jävla Polaris var och att Arctic Cat bara var plast osv osv... Så jag sa; "Ok ska vi tävla?" Ja dom var på... 500 meter... och vem vann? Jennu såklart! Deras jävla Polaris'ar skar sig efter 200 meter! Sen slapp jag höra en jävla massa skit om Arctic Cat, fast jag fick höra en massa beröm åxå... Faaaen Att en JÄVLA tjej spöade oss på skoterrace! HÄHÄHÄHÄ

Jaa det är min pärla det... Min egen lilla bälskling, som aldrig sviker mig utan kör så det ryker! :D



1 comments:

Daniela said...

var ut och åkte skoter med joel förra veckan... kan du gissa vad för klädsel som gällde för min del? kanske du kan men låt mig berätta ändå: Tighta bondage byxot med massa hängslen och lås, skinnjacka med pälskrage och urrigning, och på fötterna hade jag mina lackskor med höga stilettklackar X-D
Okey, det var ju iten precis planerat att vi skulle ta oss en sväng, men det blev ju ändå och jag kudne inte hålla mig. Joel är en fartdåre, älskar hoppor och skotern hans är ju iten till för två personer... gissa om jag var rädd! Rädd och överlycklig, skrattade och tjöt av rädsla under hela räden ^^

Post a Comment