Friday, February 27, 2009

Mamma har blivit galen..

Jamen alltså, inte ska man väl börja städa huset och tvätta som en besatt bara för att man ska åka utomlands i två veckor?

Som om vi aldrig har vart utomlands förr, jag menar vari ligger logiken i att bli galen bara för det? Visst det är ju bra om det är rena kläder man tar med sig, och att det är städat när man kommer hem och så, men hallå?! Vi ska ju fan inte flytta till Spanien, vi ska ju bara hälsa på där en stund!

Nej jag tror allvarligt att mamma har blivit galen.. som en virvelvind far hon runt i huset och domderar och gnäller om städning och tvätten.
Det är ju inte förrän på tisdag vi åker.. och tills dess har vi nog hunnit med både det ena och det andra. Brorsan fyller 37 på söndag och vi ska på bio samma dag, men nog hinner vi. Jag hinner då... men jag är ju bara lite galen ;)

Inte för att jag någonsin har vart nån tidsoptimist men jag vet att jag hinner. För jag är smart. HHAHAHAH

Så smart att jag ska börja städa strax, :P

0 comments:

Post a Comment