Saturday, June 2, 2007

allt annat..

ja alltså detta ska då bli en summa av något ...
som flyter inne i mitt huvud...

jag är helt off
jag mår skit dåligt
jag orkar inte bära med mig
allt skitsnack som en påse
på ryggen..

förlåt men det blir för mycket

ni säger att jag inte lyssnar, och
det gör jag säkert inte..
för jag orkar inte just nu.

jag försöker hålla mig ovanför vattenytan
att inte ramla ner i det där svarta..
det kolsvarta hålet...
som för mig betyder:

Depressioner
tabletter
självmordsförsök
ångest
panik

jag vill leva.. men på mitt sätt
jag vill fortsätta.. men på mitt sätt
jag vill älska, men på mitt sätt
jag vill bli älskad.
Men inte till vilket pris som
helst.

Förlåt om jag inte lyssnar,
förlåt om jag inte finns där för er

kanske lika bra att glömma...

ge upp och starta om igen.

kanske...

0 comments:

Post a Comment