Tuesday, May 29, 2007

Jaja..

nåh jag ska inte ringa dig mer
jag ska inte glömma dig, det kommer
jag inte kunna.
men jag ska inte ringa, vill du prata eller
veta av mig så får du höra av dig.
du har ju mitt nummer och min adress.

I övrigt så har det inte hänt sådär
jättemassors under helgen.
Jag och Sara var ute på nex på fredag.
:)
Och på lördag var jag med krikko hela dagen, kvällen och
den efterföljande natten.
Vi pratade en hel del.
Hon kommer senare idag.. känns otroligt bra.
För att inte säga det jag vill säga.
Helt jävla perfekt.
Hon är fortfarande den som "rock's my world"
det kan ingen ta ifrån henne.

Idag ska jag till AF. Gud så kul. Inte.
Nej.
Igår var jag ju hos doktorn.
Hmm... jag har inget fel på mitt nervsystem
men dom vill ta mera blodprover, för dom
tycker att det är märkligt att vissa kroppsdelar
domnar bort titt som tätt.
Just nu är det mitt vänsterben som är borta.
Och har varit sen söndagmorgon.
Sen skulle han skicka en remiss till en
sjukgymnast, för jag kan ha nerver som ligger
i kläm i nacken. Varav det är orsaken till
att jag har domningar.

Det andra som hände i helgen är censurerat
och ni som vill veta, har mitt nummer..
bara och höra av sig :D

Nåååja... jo och ehh Linus jag ringer dig senare
ikväll.

Puss!

0 comments:

Post a Comment