Sunday, June 10, 2007

Wow!

nej inte spelet... herregud, jag har inte spelat det spelet
på fan flera månader!!

Men WOW!!!!!!
Fan vilken mysig helg...med honom!
Av respekt..gentemot en person, så
ska jag inte skriva exakt vad vi har gjort..
Men där slutar respekten.
Jag känner inte henne.
Vet inte om jag vill lära känna henne heller.

Men så är det ju med ex.
Man vill inte riktigt veta.
Även om det är oundvikligt.
Lite måste man ändå veta.

Aja.. På torsdag så måste en
av katterna komma till katthimlen :(
Urs.. jag mår riktigt dåligt av det.
Vill ju inte. Älskar ju mina kattor.
Men av olika omständigheter så
måste det bli Isaksson som får
lämna oss.

Den här helgen har iaf varit helt jävla underbar, tack älskling! För du är verkligen min älskling och det kommer du aldrig att kunna komma ifrån. Hur mycket vi än bråkar och har bråkat så älskar jag att kramas, pussas och vara med dig. Du är kärlek. Du är min största och finaste kärlek. Du gör mig hel. Det har du alltid gjort.

"..Vackert är ditt ansikte som

målar min själ i guld och blå safirer.."
Minns du när jag skrev den till dig?
Den är tidlös.. för det är precis så jag känner för dig ännu.
Kommer nog alltid att känna så.

Om du har glömt den.. dikten.. så kommer den här igen! :)

Vackert är ditt ansikte som
målar min själ i guld och
blå safirer

Otrolig skönhet spirar på
dina kinder likt dagg av
silver

Mitt hjärta fäller rubinröda
tårar för varje sekund
som du inte är hos mig

Din mun är som en vacker röd ros,
där dina läppar är kronbladen

Din andedräkt är som vårens milda bris,
där mitt hjärta för evigt finns

Dina ögon är som två små blå
laguner, där dina ögonfransar formar palmerna

Ditt ansikte är ett landskap av otrolig skönhet,
en mjuk beröring och dina linjer blir till ett leende.
En till och du välkomnar mig in i din värld.

Så vacker du är, mitt hjärta.

Jag ser dig.

0 comments:

Post a Comment