Sunday, May 13, 2007

Clear eyes & Serbien

Herregud! Hur kunde dom vinna?!!!
Ok visst visst det är ju bättre när dom sjunger på
sitt hemspråk men ändå. Den där låten var ju för fan
inte ens bra, inte på något sätt! Den jag hoppades på
var .... Inte sverige! Nej perkele heller, jag ville ju
att finland skulle ta hem det igen.
Vet inte varför men jag har en liten förkärlek för finska
musiker, dels kanske för att dom gör så fruktansvärt bra musik, och
dels för att jag har 75% finnblod kanske?

Vettefan vad det är..! Men Finlands bidrag igår var högt över mina
förväntningar!

Fast den där hoppetossan "Krisse" borde dom ha lärt lite bättre engelska.
jooråvisson - WTF? Eurovision för helvete!
Men å andra sidan så kan dom ju inte ens säga chips heller - sips är inget ord!

Hahha

Nåja.. nu ska jag fortsätta läsa min bok och leta vidare på nätet efter Clear Eyes som jag ska köpa i Bullis. Och för er som inte vet.. Belladonna ingår i ingredienserna i Clear eyes, det är inte en egen produkt i sig.
Belladonna har funnits i tusentals år!

0 comments:

Post a Comment