Friday, May 25, 2007

idag..imorgon..whatever

orka sitta hemma ensam och glo in i väggen resten av sommaren...
känns nog pissigt att bara vara hemma i sverige igen..
förbannade jävla skit!
Nu kommer ilskan... nu först.. herregud!
jag har gått som i en jävla dvala.. känns som om livet rinner mellan fingrarna och jag kan inte göra ett skit åt det!

svart, svart, svart å inte ens en jävla skymt av ljus någonstans... Fattar du hur mycket du har sårat mig?!
Förbannat åxå!!

usch.. jag vet fan inte hur jag ska orka med det här...
och jag vet att du läser det.. och jag vet att du grubblar..
men frågan är om du är så jävla självupptagen som du säger själv, att du inte ens bryr dig om hur jag mår..


fy faaan vad jag är less, ledsen och arg, besviken och samtidigt så skiter jag i det här..
ångrar du dig så är det försent den här gången..

Du har gjort ditt val.
Du vill inte ha förhållanden.
Undrar om det bara gäller mig eller om det gäller andra också?

... nu är det slut på grubblandet och nu stänger jag mitt hjärta och ingen skall någonsin få krossa det igen!

Usch..

0 comments:

Post a Comment