Saturday, May 12, 2007

sololjan...

som jag skulle köpa... finns inte. Det finns alltså inte att få tag på sololja med faktor 2 i gällivare. helt jävla absurt ju. Det är ju nästan som ett hån mot oss i norrland. Vafan ni har ju ändå knappt nån sommar.. Ni behöver ingen sololja däruppe bland myggen!

Som om vi skulle använda oss av myggstift för att bli bruna på sommaren.
Herregud.

Nåja.. ingen sololja alltså... får jag väl köpa det därnere då.. i Bulgarien på onsdag innan man går till stranden..!

Idag har jag fått ny bikini, en ny jacka, ett par shorts (som ja ska byta imorgon lördag), och en fin tröja...! Saker som jag behöver men som jag aldrig skulle ha råd att köpa själv. Bara jackan gick loss på 800:- och det var ändå rea!

Så... mjaa... nu sova... g'natt

0 comments:

Post a Comment