Saturday, May 12, 2007

Tvättning å d...

hur är det annars me dejje?
längesen vi hade ett snack du och jag..
Nu åker jag ju utomlands på tisdag, fy fan va skönt det ska bli!
Komma bort å slippa tänka på all jävla skit runtomkring mig..
Ser verkligen fram emot det. Bulgarien, Sunny beach om du har missat det.. :)

kommer väl bilder på pixboxen om en vecka eller så..
vet du... det är fan omöjligt att hitta sololja i gällivare, det enda som man kan tänka sig är bäckolja.. men då blir man ju svart av den och det vettefan om soljäveln kan tränga igenom det skiktet.
det är egentligen väldigt ointressant, men det stör mig nåt djävulskt!

Aja.. ville bara skriva ett mail... var så längesen jag gjorde det..


Idag har jag vart på stan med mor igen, bytte dom där jävla shortsen som var en storlek för små. Herregud, Lindex kläder är verkligen gjorda för pygméer, iaf byxorna och shortsen. Hur jävla liten tror dom att man är om man ska ha storlek 40 och shortsten man provar är strl 36 EGENTLIGEN?!!
Däremot om du testar en tröja som är storlek 38/40 så passar den utmärkt, och är inte ett dugg för liten... snarare kanske lite stor!
Ja jag vettefan vad jag ska tycka.

Efter shoppingen var vi hos Linda och drack kaffe och käkade munkar, hon skulle ha barnkalas för 1-åringar idag. Hennes lilleman fyller 1 år den 17 maj, men då är vi ju allihopa i bulgarien. Yäääääy!

Vi drack vårt kaffe och syndade lite med munkar och annat gott, och sen knallade vi till muséet och kollade på Danielas och Pernillas tavlor. Duktiga små kisar det där, riktigt stolt över dom :)
Och så träffade jag min gamla fordonslärare Tord Fransson och hans fru Uta, snackade om min egen konst och Uta's fotografering, hon ställer ju åxå ut.. inte nu för att jag har gjort det nån gång.. men man skulle kanske vilja.
Hade ju vart kul att få lite kritik om det man gjort. Fast å andra sidan så har mitt målande fått ligga på hyllan i ganska många månader. Det är för dyrt.

Nu är det dags att avrunda, jag ska ju tvätta idag. Så jag har rena kläder till resan. Har ju för fan inga trosor kvar att använda...

Nå hejs..

1 comments:

Anonymous said...

hih, kul att du tittade förbi :)

Post a Comment