Thursday, May 15, 2008

En sockerbagare...




Alltså.

Jag bakar... ibland.
Väldigt sällan, men det händer och när jag gör det så blir det oftast sockerkaka med twist..
och även oftast på natten, kvällen eller ja när alla andra sover. För det är ju då jag är vaken.

Mmm.. på tal om natten.. helt apropå alltså. Jag tänker stryka ett streck över allt som hänt och börja om, fast den här bloggen får finnas kvar som ett minne av svunna tider. Men det här blir det absolut sista inlägget jag gör på den här bloggen.

Anledning? Ny fas, nytt år, nytt liv... Eller ja nästan iaf.

Jag bloggar nu på ett HELT annat ställe, som ingen vet om.
Och där kommer jag att vräka ur mig precis allt jag tycker och tänker om allt och alla.
Och skulle du mot förmodan hitta den bloggen... Tja, då kan jag inte ställas till svars för vad du tycker om det jag skriver. Det är ingen som bett dig läsa.

Men jag vill tacka er alla som kommenterat och läst den här bloggen.

Ha det bra!

:: Jen ::

0 comments:

Post a Comment