Monday, May 19, 2008

Hmm.. Så var det då dags att försöka..




lära sig hur man retuscherar bort fetma i Paint Shop Pro 10x.

Jag kan börja med att säga att det inte är sååå lätt som många kanske tror.
Det ska ju se realistiskt ut. Eller?

Jag kan det där mer att fixa hyn, ögon och ta bort rynkor, det är inget svårt alls.
Men det där andra då... Hur tar man bort dubbelhakor och feta armar och sånt där som man kanske inte vill ska synas på varenda bild man har??

Börjar med att visa Bild 1
Detta är orginalbilden.
Och tro mig det var lätt att fixa
ögonen, huden och solbrännan.
Som visas på Bild 2
Så kommer vi då till slutklämmen Bild 3 när jag ska visa upp mina talanger som Amatör retuscherare. Ja ni får skratta, det gör jag också, för det här är det svåraste jag har gjort och det är ändå inte bra, men ni måste ju få se det eller hur?

Men allvarligt jag ser ju hemsk ut!!
ahahahahahahahahaha

0 comments:

Post a Comment