Wednesday, May 14, 2008

Egentligen...

Alltså.
Egentligen skulle jag verkligen inte behöva göra såhär, skapa en ny blog menar jag.
För jag har ju en redan, eller två eller tre. Men att kunna skriva ner mina tankar utan att någon av mina vänner och pojkvänner ska bli förbannade på mig för att jag skriver, är svårt på de andra bloggarna.

Därför skaffar jag nu en helt ny, som ingen vet om..!

Och egentligen kommer det väl inte att stå så fruktansvärt mycket här heller, men vardagliga saker som jag måste få ut innan jag spricker av förfäran.
Saker som jag egentligen skulle kunna skriva i en vanlig dagbok, här hemma men som jag inte riktigt kan eller ids skriva ner på papper. Jag skriver hellre blog, för det går snabbare. :P

Såå... lite bilder kommer det väl finnas då och då, och en eller annan video.
Jag ska göra det väldigt enkelt för mig den här gången.
Även fast jag förmodligen kommer att ändra layouten 70 000 ggr. Innan jag är nöjd alltså.

Och även om ingen läser den här bloggen så kommer jag ändå att skriva i den. Det får bli min lilla hemlighet att jag har den.

Nu måste jag hämta mera kaffe innan jag dör av abstinens.

Tjings!

0 comments:

Post a Comment