Friday, May 16, 2008

Tror den här får vara ett bra tag..

jag gillar ju deadheads...! :P

Sååå gick ännu en dag i det iskalla och icke förvånansvärt snöiga Gällivare. Hallå! Det är ju för fan maj!! Vars är solen?? Värmen??? Och alla underbart vackra kärlekspar som strosar runt på stan och käkar mjukglass och är så jävla söta att man har lust att gå fram till dom och slå ner dom!... !

Näää.. dom tar god tid på sig dom djävlarna.
Nej alltså jag är egentligen inte så arg som jag låter... bara lite bitter och cynisk.

Funderade allvarligt på om jag skulle berätta för iaf en person var jag har min nya blogg... mm... får se. Kanske det kanske...

Annars är det väl inte så svårt att hitta den heller.. jag var ju inte direkt fantasifull när jag signade upp mig på den här bloggen.. hahahah..
Gamla spår... JennyZzen... mjojjoo.. hahah som att ingen skulle kunna komma på att söka på det på google.. !
Eller så är jag bara paranoid. Eller det har jag ju alltid varit.

Nää annat som hände idag... Tompa var här och köpte min gamla bänkdiskmaskin, som jag sålde till honom för 1000:- och det ironiska är ju att det är han som har köpt den en gång i tiden, och då kostade den ca 3000:-, så nu har killen betalat 4000:- för den sammanlagt.... Stackare... HAHAHAHAHAHAH

Nä.... hahahahha

*hihi* lite roligt är det ju...

00.16 - undrar om man kan sova inatt??

0 comments:

Post a Comment