Monday, May 26, 2008

Till en viss...

Patrask (slå upp ordet om du inte vet vad det betyder)

jävla skit patrask, du bara svamlar
och spyr din galla på mig. jag försöker att inte lyssna på din skit,
och återigen dissa din skitmusik.

ditt jävla skit patrask, du ger mig order
och dominerar mina drömmar.
vad fan är du?
vad fan vill du?
jag gömmer mina känslor,
skulle aldrig låta dig se mitt innersta,
skulle aldrig låta dig leka med mitt ansikte.

du är ingenting, fattar du´?
Du är en nolla, niente, nada..
Du är..

jävla skit patrask, hora, kuksugare,
din intelligens får mig att undra var
mänskligheten är på väg.

du frågar och du svarar
jag finns inte.
jag är inte där.
*******

Jag Hatar Dig


Jag hatar allt du är
allt du gör
allt du lever för
allt du känner
alla du känner
allt du inte känner

Jag hatar din nonchalans
dina vänner
din familj
ditt liv
din arrogans

Jag hatar dig
för att du är så envis
för att du är en egoist
för att du bara tänker på dig själv
för att ingen annan räknas än du
för att mitt och deras inte betyder nåt

Jag hatar Dig!

0 comments:

Post a Comment