Tuesday, September 16, 2008

Körkort??

Jaha nu var det då dags att börja med det där förbannade jävla körkortet som alla gnäller om, varför är det så bra, det fattar jag inte. Men man kanske får mer jobb och mer killar om man har ett sånt??

Tsss...


Helgen dvs födelsedagen var helt otroligt rolig! Och det var det nog inte bara jag som tyckte ;)
Det började bra med en flaska champagne på eftermiddagen efter att jag hade cyklat som en jubelidiot till systemet för att inhandla en till flaska absolut vanilla. Sen hem igen och fortsätta med bålgörning och maten.

Elli och tebbo var först på plats, sen kom lina, sen maria och jenny.. Efter ett tag även verro.. och sen kom alla snygga killarna! :P



Bilderna finns både på pixbox och på Facebook för er som vill se!

Upptäckte även att Kristian fyllde år på samma dag. Två flugor i en smäll.. :)

Igår var linda, min kusin här och gav mig en försenad födelsedagspresent och idag var hon här med lilla Olle. Han är så grymt underbar!

Imorgon ska jag på lunch med Lillan och få mera presenter.. hahaha

Man fyller år en gång.. men man firar hela veckan! :D

Nu sova. Puss alla..

0 comments:

Post a Comment