Saturday, September 6, 2008

Fly by...

Och detta är i ordets rätta bemärkelse, alltså ni minns filmen Top Gun eller hur?
Om inte så är du redan i denna bemärkelse för ung för att ens förstå min blogg. Sluta läs nu och klicka här istället.

Jo jag var ju å hälsade på min kära gamla farmor igår, hon fyllde 80 år så det var ju som självklart att åka till Lovikka och fira henne. Träffar ju inte henne sååå ofta.
HURSOMHELST så åkte jag och min far bil dit, och på vägen så skulle han köra om en annan, i samma sekund som han gasar på och kör om så händer detta:

2 st JAS 39 Gripen flyger över oss och lågsniffar och ljudet... alltså..!
Det är som om hela kroppen vibrerar och man blir upphetsad och blöt i byxorna!
Jag minns när jag stod och tittade på planen som startade på F21 (när jag gick flygteknikprogrammet i Luleå på Kallax)

SHIT!!! Det är en helkroppsorgasm i 4G!!!!

HURSOMHELST så blev jag alldeles stum och min far han bara flinade och frågade om jag mindes...Hur kan jag glömma något så otroligt vackert?

BTW så har jag själv suttit i en JAS 39 och jag har vart med och skruvat i en JAS 39 Gripen.
Det ni!

Kolla bara vilket vackert flygplan!

0 comments:

Post a Comment