Monday, September 1, 2008

det ordnar sig...

kanske.. jag vet iaf vad jag måste göra nu.
det har hänt en sak i helgen som gjorde mig ganska illa psykiskt men nu vet jag att jag måste försöka på nytt och denna gång ska jag verkligen lyckas.

vilken jävla natt jag hade igår. fy fan. jag känner mig rent ut sagt smutsig känslomässigt som att nån har trampat på mig eller nej mer som att nån har stulit bitar av mig... fan det går inte att förklara.

jag blev hotad med kniv inatt av en kvinna med så dåligt självförtroende att det inte går att beskriva.
min första reaktion var att ringa polisen, vilket jag gjorde. ambulans och polis kom. sen fick jag berätta vad som hade hänt och sen se denna hysteriska, rabiata, våldsbenägna människa åka till psyk! med hennes syster i sällskap, men det var jag som fick ta det otrevliga beskedet om att det var mitt fel att denna perrson mådde dåligt. fast det var det ju inte. jag gjorde ju något bra egentligen. det sa polisen åxå." jenny, var stolt över att du hade modet att ringa till 112, det är inte många som vågar. du gjorde något bra. och skulle något hända så är det bara att anmäla. nu finns det på papper och vi vet ju vem du pratar om"

jag försöker och försöker intala mig själv hela tiden att jag har gjort nåt bra.
men shit vad trasig jag känner mig. jag har bara blivit hotad till livet 2 ggr tidigare. men nu var det verkligen som att något sprack inne i mig.

förlåt att jag berättar det här, men jag måste få ut det.

0 comments:

Post a Comment