Friday, September 12, 2008

You can't be me

I brist på andra rubriker..


Det är ett tag sen jag skrev ett normalt inlägg och jag lär inte göra det nu heller.. men jag kan lova att det kommer ett låååångt efter helgen.

Det har hänt sjukt mycket saker på väldigt kort tid och jag är väl inte världsbäst på att uppdatera.
Saken är den att jag har lite för mycket med mig själv och inte har tid eller nej.. jag orkar inte reflektera över hur andra beter sig längre.

Efter det där som hände så känns det bara.. så litet. Allting är så kort, så litet och jävla fjuttigt.
"du tar bara upp min tid" förlåt...då.

Min födelsedag närmar sig och det är då egentligen inte längre nåt att fira... jag är gammal.
Men gnistan och hoppet finns kvar..

Jag målar som en galning... Fan dollarstore har öppnat här i lilla Gällivare... hahha
Köper dukar för 50 spänn...  80*80 = 50kr , 50*70 = 40 kr

vad kan man annat göra än att jubla???

på tre dagar har jag målat 4 tavlor!

:D

Spenderade torsdagskvällen med att laga mat och vara me elli. Det var trevligt. :)
Nu ska jag snart ringa den finaste som finns.
Linus.

Hörs på måndag.
Puss


Oh and btw.. vill ni se det jag målat så gå in på min pixbox.
Här


0 comments:

Post a Comment