Friday, September 26, 2008

Kto ya bez tebya by TOKIO




Sergey berättade för mig att låten handlar om alla de hundratusentals unga soldater som Ryssland skickade till Afganistan under kriget och som praktiskt taget blev slaktade för dom saknade både utbildning och erfarenhet.

Det är den vackraste och mest underbara låt jag någonsin har hört. Jag älskar den. Första gången jag hörde den för ca 1½ år sen så blev jag fast.

Sergey är för er som inte vet, min f.d pojkvän från Estland och vi var tillsammans i ett år.


Han är f. ö en kille som jag aldrig i mitt liv kommer glömma, han hjälpte mig att förstå vem jag är och att jag aldrig ska glömma mina principer. Och i mitt hjärta så är han den vackraste människa som finns på denna jord. Jag älskar honom än. Det kanske är därför jag har så svårt att hitta någon att bli kär i. Sergey finns i mitt blod av olika anledningar som bara vi känner till. Han har gett mig så mycket kärlek egentligen. Och jag kommer att vara tacksam för det tills jag dör. :)

Anyways... Idag ska jag gå och käka lunch med Lillan så det ska bli trevligt. Vi har mycket att prata om. Nu ska dricka mitt kaffe och äta min macka.

0 comments:

Post a Comment