Tuesday, September 23, 2008

Jag har funderat...

Känner ni ibland att man skulle behöva rensa lite bland vännerna man har?
Att det kanske inte är så värt att man har kontakt med folk som man egentligen inte litar ett dyft på.
Dom kanske har svikit både en och två ggr och man har alltid förlåtit dem för att alla är ju mänskliga..

Just nu känns det helkonstigt, jag försöker göra mig av med människor, och samtidigt kommer det nya... HELA TIDEN!

Och Gud, jag vet att jag inte är perfekt. Sannerligen inte. Men jag har principer och jag är envis utav bara helvete.
Det är mitt stora dilemma i det här livet. Faktiskt.

Just nu händer det så mycket i mitt liv att jag måste måla för att få ut skiten, måla eller skriva. Eller bådeoch.
Målade en tavla för två veckor sen, min bror såg den idag. Han sa att han älskade den. Så han fick den. Hans bästa kommenatar om mig och mitt måleri är:"Jenny, när du dör och jag ärver alla dina tavlor så kommer jag att bli miljonär på din talang"

hahahahah Stackars storebror. <;)

Han är ju smart, det får man ju säga till hans försvar i alla fall. Hahaha

Torsdag: Ljusparty me kussen och hennes polare. :D
Fredag: Lunch med Lillan. :D

0 comments:

Post a Comment