Friday, January 30, 2009

10.10 på morgonen...

Sitter på bussen och skriver, helt sjukt vad bra det är med en bärbar dator. Man kan ju till och med blogga.. Eller ja nästan, har ju inget nät men kommer ju lägga upp skiten på nätet senare idag.
Lyssnar musik och lallar på här, har en kille som jag känner sitter och glor på min dator och nu när jag skriver så ehh jaa… vad säger man? Stirrar. Hahaha

Får nog hålla hårt i det här åbäket.. :P

Pratade med tebbis imorse, hon sov över hos jocke inatt… undras om dom kommer att bli tillsammans igen.. ? Hmm.. Det vore kul om hon hittade nån att älska och att älskas av.  Tvingade jaffar att skjutsa mig till bussen idag.. Han var fan inte glad. Inte alls. Nåja men väskjäveln var ju tung.. Hahaha fast det tyckte inte han! Nu ska jag nog käka lite macka och läsa lite bok och stänga av den här älsklingen.

Tjings


1 comments:

Tebbo said...

Jaa just nu verkar de som att de går åt de hållet, fast jag är orolig för när vi flyttar för han vill nog inte komma efter.:( Men jävlar vilken helg de ska bli.;)

Post a Comment