Sunday, January 11, 2009

Jag tror att det här blir ett förbaskat bra år!!

Ok de första dagarna var kanske inte såå jätteroliga, men med tanke på vad som hände förra veckan och igår..så Oj oj oj!
Jo jag tror det här året blir ett bra år. Mycket planer nu, ska till Luleå och spendera lite tid där med en viss person. ;)

I februari ska Tebbo dit och tatuera sig på House of Pain, jag ska med givetvis.. hehe och träffa .... Ja jag vet jag är så hemlighetsfull, men det är bra. Ni kan gott få undra lite. Har hört att det är nyttigt för hälsan och vara nyfiken! Hahaha

Nåja när Teresia ska gadda sig ska jag iaf pierca mig i ögonbrynet igen. Har saknat den där grejen som fan!

Sååå det är vad som händer nu. Inte mycket mer.. När det händer nåt får ni veta. I promise!


;P

0 comments:

Post a Comment